جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
ز

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین فرجی با بیان اینکه طلاب باید با مبانی فکری جهان اسلام آشناشوند تاکیدکرد :امروز طلاب های ما باید جهانی فکرکنند و برای جهان بزرگ قبل و بعدازظهور آماده بشوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس امروز با حضور مدیر، اساتید و طلاب و جمعی از روحانیون ایثارگر و رزمنده در مدرسه علمیه امام خمینی (ره) کاشان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین منصور فرجی مدیر سابق حوزه علمیه منطقه کاشان در حاشیه مراسم گرامی داشت هفته دفاع مقدس در مدرسه امام خمینی (ره) کاشان که با حضور مدیر اساتید و طلاب برگزار شده بود، ضمن اشاره به اهمیت مسائل فرهنگی در جهان اسلام ، پیدایش یهود ، وهابیت و مطرح نمودن ادعای اسرائیل در تصرف از نیل تافرات اشاره کرد و گفت: جمهوری اسلامی در چندمقطع راه تحقق آرمان اسرائیل را بسته است، لذا اسرائیل مانندگرگ زخمی به دنبال فرصت برای ضربه زدن به ایران می باشد.

استادحوزه علمیه اتفاقات غزه را نتیجه پیگیری جمهوری اسلامی ایران در ناکامی تحقق اهداف اسرائیل دانست و گفت: جمهوری اسلامی ایران بر اساس مبانی فکری مقام معظم رهبری در مقابل تفکرات اسرائیل و نابودی این رژیم جعلی به شدت ایستاده است.

وی با بیان اینکه نابودی رژیم صهیونیستی به دست نیرو های مقاومت می تواند نوید بزرگی برای جهان اسلام و مقدمات ظهورامام زمان (عج )باشد یادآورشد: امروز مبانی فکری جمهوری اسلامی ایران درمنطقه مقابله شدید با تفکرات گسترش و کشورگشایی فلسطین اشغالی می باشد.

مدیر سابق حوزه علمیه منطقه کاشان تصریح کرد : رژیم صهیونیستی فکر می کندکه با آسیب رساندن به حزب الله لبنان می تواندبه ایران اسلامی ضربه بزند درحالی که مقام معظم رهبری فرمودند این خیال باطلی است و حزب الله لبنان همچنان با قوت سرجای خودش ایستاده و خواهدایستاد.

حجت الاسلام والمسلمین فرجی با بیان اینکه طلاب باید با مبانی فکری جهان اسلام آشنا شوند تاکید کرد :امروز طلاب های ما باید جهانی فکر کنند و برای جهان بزرگ قبل و بعد از ظهور آماده بشوند.

وی با بیان اینکه طلاب باید فرهنگ های مختلف جهان را براساس رهنمود های رهبری خوب بشناسند تصریح کرد: تطبیق فرهنگ اسلام با فرهنگ های مختلف برای زنده نگه داشتن فرهنگ اسلام مهمترین وظیفه حوزه های علمیه می باشد.

استادحوزه علمیه با بیان اینکه امروز در سراسرجهان فضای تبلیغ برای طلاب زباندان و حوزه های علمیه فراهم می باشد ادامه داد : اینکه همه ساله بیش از200 مبلغ برای تبلیغ مبانی دینی به کشورهای مختلف اعزام می شوند نشان می دهد که جمهوری اسلامی کار خودش را کرده است.

مدیر سابق حوزه علمیه منطقه کاشان افزود: امروز به طلاب تازه نفس ، جوان ، آگاه ، زباندان و قدرتمندی نیاز داریم که در این عرصه که به برکت امام راحل، ولایت فقیه و شهدای عزیز در دنیا باز شده نیاز داریم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha